– SIKÇA SORULAN SORULAR –

Nasıl Üye Olurum?

Ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan üye ikonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurup aramıza katılabilirsiniz.

Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?

Ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan üye girişi ekranından ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ bölümüne tıklayarak kayıtlı e-posta adresinizi forma girip gönderiniz. Şifre yenileme linki mail ile gönderilecektir.

Üyelikten Nasıl Çıkabilirim?

Üyelikten çıkmak için bize ulaşın bölümünden talebinizi oluşturabilirsiniz.

Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncellerim?

Üye girişinizi yaptıktan sonra, ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan üye giriş bölümündeki “Hesabım” linkine tıklayarak, bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Bu Sorulardan Farklı Bir Sorum Var?

Bize Ulaşın formunu doldurarak sorularınızı iletebilirsiniz. Formu doldurmak için tıklayın.

Üye Olmadan Sipariş Verebilir miyim?

Evet, üye olmadan da siparişlerinizi oluşturabilirsiniz. Ancak; adres bilgilerinizi tam dolmurmaya dikkat etmelisiniz.

Siparişimin Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada, sağ üst köşede bulunan Üye ikonuna tıklayarak “SİPARİŞLERİM” bölümüne girebilir ve güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini açılan sayfadaki “SİPARİŞLERİM” tablosundan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz kargolandığında, sipariş detayına girerek kargo takip numarasına tıklayarak siparişinizin kargo durumunu da takip edebilirsiniz.

Siparişime Not Yazabiliyor musunuz?

Siparişlerinize not yazabiliyoruz. Ayrıca isterseniz hediye paketi de yapabiliyoruz. Sipariş ekranında “Sipariş Notları” bölümüne gerekli bilgileri yazmanız yeterli olacaktır.

Bakır ürünleriniz indüksiyonlu ocaklarda kullanılabiliyor mu?

Ürünlerimiz saf bakırdan yapıldığı için indüksiyon ocaklara uygun değildir. İndiksiyonlu ocaklar manyetik alan prensibi ile çalışır, Bunun için Demir veya Çelik alaşımlı malzeme olması gerekir. Ürünlerimiz saf bakır olduğundan indiksiyonlu ocaklar çalışmaz

Ürünlerin üzerine elişi yazı yazabiliyor musunuz?

Ürünlerimiz standart üretimdir. Kişiye özel işleme malesef yapamıyoruz. Ancak isterseniz hediye paketi ya da not ekleyebiliyoruz.

Gaz lambası aldım, sızdırma yapıyor. Sanırım delik!

Gaz lambalarının yakıt haznesini tam doldurmayın. En az 2-3 cm bir boşluk kalması gerekmektedir. Bu boşluğu vermezseniz, bu tür şikayetlerle karşılaşabilirsiniz.

Toptan satış yapıyor musunuz?

Toplu alım ya da bayilik için “Bize Ulaşın” sayfasından bize yazarsanız, ilgili arkadaşlar size bilgilendirme yapacaklardır.

Bakır cezveler zamanla kararma yapıyor mu?

Bakır yapısı gereği zamanla kararma yapar, bu tüm bakır ürünleri için geçerlidir. Ancak dış yüzeyi nikel kaplama olanlar kararma yapmaz. Ürünün aldığınız rengine dönmesi için limon,salça ya da ketçap ile silebilirsiniz.

Çaydanlık almayı düşünüyorum. Nikelli ne demek? Nikelli olmasının ne faydası var?

Bakır ürünlerin dış kısmının kararması için nikel ile kaplanır. Bu şekilde nikel ile kaplanan ürünlerin dış yüzey rengi gümüş rengi olur, bakır rengini göremezsiniz.

Dışı boyalı çaydanlıklarda desenlerde kararma oluyor mu?

Bu tip ürünlerin tamamında; Isıya bağlı olarak mutlaka zamanla renkte koyulaşma olacaktır. Biz veya başka bir satıcının ürününü de alsanız ürün yapısından dolayı bu durum kaçınılmazdır. Bizim tavsiyemiz bu tür ürünleri Elektrikli ocaklarda kullanmanız yönünde olacaktır.

Ne Kadar Sürede Kalay Yaptırmalıyım?

Kullanıma bağlı olarak zamanla kalay kaplama özelliğini kaybeder.
Kalaylı ürün kullanırken dikkat etmeniz gereken hususlar:

  • Kesinlikle bulaşık makinesinde yıkamayın. Tazikli su kalayın çıkmasına sebep olur. Bu yüzden elde yıkanması önerilir.
  • Kalaylı ürünlerde metal çatal kaşık vs. kullanmayın. Tahta kaşık kullanmanızı öneririz.
  • Kalaylı kabın içerisinde yemek bırakmayın. Yemeğin asidik yapısı kalayın bozulmasına neden olur.
  • Kalayı aşınmış üründe yeşil renk görürseniz kesinlikle kullanmayın. Hemen kalay yaptırın.
Bakır tencereler fırına girer mi?

Döküm saplı tüm tencere ve tavalarımız fırına girer.

Bu Sorulardan Farklı Bir Sorum Var?

Bize Ulaşın formunu doldurarak sorularınızı iletebilirsiniz. Formu doldurmak için tıklayın.

Ödeme Seçenekleriniz Nelerdir?

Havale/EFT, Banka kartınız veya Kredi kartınızı kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı kullanımı ile yapılabilir. Bir siparişin ödemesinde birden çok kart kullanılamaz.

Ödeme Sırasında Ne Kadar Güvendeyim?

Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmamaktadır. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.

Kredi Kartımdan Onay Alınamıyor. Neden?

Kredi kartınız “İnternet üzerinden Alışverişe” kapalı olabilir veya kartınızın limiti yetersiz olabilir. Bu durumlar için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.  Anlık olarak internet bağlantınızda kesinti-kopma yaşanmış olabilir. Bir süre sonra yeniden online ödeme yapmayı deneyebilirsiniz.

Siparişimdeki Ürünleri ve Miktarlarını Değiştirebilir miyim ?

Ödeme işlemi tamamlanan siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır. İlk 30 dakika içerisinde siparişinizi iptal ederek, yeniden sipariş verebilirsiniz.

Siparişimdeki Ürünleri ve Miktarlarını Değiştirebilir miyim ?

E-Arşiv faturası olarak düzenlenen faturalar üyeliğinize ait e-posta adresine PDF formatında gönderilmektedir. E-Arşiv faturasının “ÖNEMSİZ E-POSTA ” (Junk Mail, Spam MAIL) kutunuza düşmediğinden emin olunuz. Bu dizinde de e-arşiv faturanızı bulamadıysanız, “Siparişlerim” bölümünden ilgili siparişinizin numarası ile yetkililerimizle işetişime geçerek faturanızı tekrar talep edebilirsiniz.

Bu Sorulardan Farklı Bir Sorum Var?

Bize Ulaşın formunu doldurarak sorularınızı iletebilirsiniz. Formu doldurmak için tıklayın.

Siparişim Kaç Günde Elime Ulaşır? Kargo Ücreti Ne Kadar?

Saat 16:00 öncesi verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilmektedir. Kargo teslim süresi teslim adresinize göre değişiklik gösterebilir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarınca teslimat yapılmamaktadır. 150TL üzeri siparişlerde Kargo ücreti alınmamakta olup 150TL altı siparişlerde 15TL’dir.

Kargo Elemanı, Teslimat Adresinde Beni Bulamaz İse, Ne Olur?

Eğer teslim adresinde kimse bulunamaz ise, kurye tekrar size ulaşmayı deneyecektir. Paketinizi almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlemeniz için kapınıza “KARGO İHBAR NOTU” bırakılabilir ve kargoyu şubeye geri getirilebilir. Şubeye geri getirilen kargolar 3 iş günü içerisinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen süre içerisinde teslim alınmayan kargo, Morya’ya iade edilir.

Hangi Kargo Şirketi İle Teslimat Yapıyorsunuz?

Gönderimleriniz Yurtiçi Kargo güvencesiyle sağlanmaktadır.

Siparişim Hasarlı (defolu) Geldi. Ne Yapmalıyım?

“Bize Ulaşın” formunu doldurarak talebinizi iletmenizi rica ederiz. Ürünlerimizin tamamı tarafımızdan çıkışları yapılırken özenle kontrol edilerek paketlenmektedir.  Hasarlı (defolu) ürünü iade ederken, kargo firmasına hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı olmayan talepler kabul edilmemektedir.

Siparişim Yanlış / Eksik Geldi. Ne Yapmalıyım?

“Bize Ulaşın” formunu doldurarak talepte bulunursanız, tarafımıza yanlış/eksik ürünün kargolamasını yapmanız gerekir. Yanlış/eksik gelen ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz.

Bulunduğum Yerde Kargo Firması Bulunmamakta Ürünü mü Nasıl Alabilirim?

Yurtiçi Kargo Türkiye’nin hemen hemen her yerine kargo teslimatı yapmaktadır.

Bu Sorulardan Farklı Bir Sorum Var?

Bize Ulaşın formunu doldurarak sorularınızı iletebilirsiniz. Formu doldurmak için tıklayın.